HIC


HRVATSKI ŠAH

Hrvatski šah, set



07.siječnja 2022.
STIGLI UNATOČ KORONAVIRUSU
Dolazak turista u Hrvatsku za blagdane budi optimizam

nova godina, koronavirus


Ovi blagdani Hrvatskoj su donijeli trostruko veći turistički promet nego godinu ranije, no i dalje je to za četvrtinu manji promet nego prije pandemije, pokazuje statistika koju je upravo pustila Hrvatska turistička zajednica. U razdoblju od 24. prosinca 2021. do 6. siječnja imali smo 144000 dolazaka i 424 000 noćenja, što je za 190 posto više u noćenjima nego prošle zime.

Najviše noćenja na obali realizirano je u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, dok je na kontinentu najviše noćenja ostvareno u Zagrebu, Krapinsko-zagorskoj te Međimurskoj županiji. Gledajući po destinacijama, najviše je noćenja bilo u Zagrebu, Opatiji, Rovinju, Dubrovniku, Splitu i Zadru, dok su najviše noćenja, gledajući po tržištima, ostvarili domaći gosti, a zatim Austrijanci, Slovenci i Nijemci.

„Rezultati ostvareni tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana bude optimizam te potvrđuju tržišnu poziciju naše zemlje kao kvalitetne i dobro pripremljene destinacije. Brojni domaći gradovi poput Opatije, Dubrovnika, Splita, Osijeka ili Zagreba pripremili su zanimljive sadržaje u kojima se moglo uživati uz pridržavanje svih epidemioloških mjera”, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. HTZ za ovu godinu ima cilj od 90 posto gostiju iz 2019.

Promatrajući turistički promet na obali, tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana u jadranskim je županijama ostvarena 91 tisuća dolazaka i 298 tisuća noćenja, dok je na kontinentu, zajedno s gradom Zagrebom, ostvareno 54 tisuće dolazaka i 126 tisuća noćenja.

„U božićno – novogodišnjem razdoblju zabilježili smo odlične rezultate, koji će zasigurno doprinijeti i ukupnom pozitivnom utjecaju turizma na konačne prihode 2021. godine, kao i na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Ove godine u fokusu nam je cjelogodišnja, održiva turistička ponuda, ali isto tako i zadržati imidž sigurne destinacije koji smo izgradili prošle godine. Zato je ključno cijepiti se u što većem broju, jer će se i 2022. turistička godina odvijati u okolnostima pandemije i apeliram na dodatnu odgovornost cijelog turističkog sektora“, zaključila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.





Direktor HTZ-a: Danas smo pobjednici Mediterana



20.prosinca 2021: Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić rekao je u HTV-ovom središnjem Dnevniku kako će iduća turistička godina biti vrlo slična 2021., u znaku pandemije, te da je cilj ostvariti 90 posto turističkih noćenja iz 2019. godine. Rekao je kako je, prema podacima eVisitora u nedjelju ujutro u zemlji zabilježeno oko 23.000 turista. Od toga je otprilike 12.000 stranih turista. Oni su najviše locirani na turističkim regijama Istre, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije, a najposjećenije destinacije su Rovinj, Poreč, Opatija, Rijeka, Split, naravno, treba tu pridodati i Zagreb. Ono što veseli je da smo i dalje vrlo popularna destinacija na našim najvažnijim emitivnim tržištima, odakle nam i sada dolaze turisti, a to su Nijemci, Austrijanci, Talijani, Slovenci, rekao je Staničić.

Staničić je rekao da će to što su neke europske zemlje koje su naša važna tržišta posljednjih dana zbog COVID-a uvele ili najavile uvođenje lockdowna i dodatnih protokola za prelazak granice sigurno imati određene reperkusije na ostatak turističkog prosinca. Međutim, dodao je da su turistički radnici jako dobro pripremljeni za nadolazeće blagdane.

- Prošle godine smo za božićno-novogodišnje blagdane imali negdje oko 141.000 noćenja. S obzirom na pozitivne trendove do sada u cijeloj godini, mi očekujemo da ćemo tu brojku i nadmašiti do kraja godine, posebice za vrijeme blagdana, rekao je Staničić.

Rekao je da je i ova godina odlično odrađena u smislu ostvarenja turističkog prometa te da je to prije svega posljedica dobre suradnje turističkog i javnog sektora.


- Pravodobnim, pravim odlukama Vlade, koja je pomogla i očuvanju radnih mjesta, ali i očuvanju turističkog sektora, ušli smo s pripremom u turističku godinu, u glavnu turističku sezonu, i danas smo pobjednici Mediterana, rekao je Staničić. Dodao je da nas iduće godine očekuje turistička godina vrlo slična ovoj, u znaku pandemije. Najavio je fokus na neka dalja tržišta, poput SAD-a, gdje je i ove godine zabilježen porast, ali i neka nova tržišta poput Ukrajine.


- Naš je cilj sljedeće godine ostvariti 90 posto turističkih noćenja iz 2019. godine, poručio je Staničić.

 

 

 

hrt/HIC.her
foto:

Vijesti | Audio | Dom i svijet | Turizam | HIC TV | Oglasnik | Knjige | Hrvati izvan domovine | Linkovi | Marketing | O nama

Copyright 1999 - 2001 Croatian Information Centre. All rights reserved.
Included in this bulletn: Reproduction or copying of images is prohibited.
Croatian Information Centre - Service Agreements
Contact Croatian Information Centre